1. Activare Locație Telefon
Primul pas, după ce aplicația a fost descărcată și instalată din Google Play, este să activezi locația telefonului din setări.
IMPORTANT! Pentru a se capta corect coordonatele GPS ale farmaciei, contul trebuie creat din incinta farmaciei.

2. Accesare Meniu Principal
În dreapta jos a ecranului este meniul principal, iar in ecranul deschis identificăm Butonul „Autentificare” și se accesează!

3. Creare Cont Farmacie
În partea de jos a ecranului, accesăm butonul „Creează cont Farmacie”

4. Completare Informații Farmacie
În acest ecran este necesar să completezi toate datele, pentru ca utilizatorul (pacientul) să aibă cât mai multe informații despre farmacia ta.
Câmpurile sunt următoarele:
- Denumire Farmacie (aici recomandăm să se completeze cu un nume descriptiv acolo unde se poate – Exemplu: Farmacia X – Dristor, unde Dristor reprezintă Zona sau Cartierul).
- Adresa fizica exactă.
- Numărul de telefon al farmacistului care utilizează aplicația.
- Județul în care se localizează farmacia.
- Programul de lucru.
- Daca are sau nu Laborator propriu.
- Rețeaua din care face parte farmacia sau selectare statut de Neafiliat*, Adresa E-mail și Parola.
- Citire și bifare acord Termeni de Utilizare Aplicație.
- După ce toate datele au fost completate, apasă butonul „Salvează” și contul este creat cu succes!


Contul Farmaciei
Ecranul Farmaciei
După creare cont, ești direcționat în acest ecran principal, unde sunt listate toate întrebările la care ai răspuns sau la care urmează să răspunzi.

Răspunde întrebării
Atunci când un pacient lansează o întrebare, vei primi o notificare. Accesează notificarea și vei fi redirecționat în ecranul cu denumirea medicamentului / produsului la care poți răspunde cu DA sau NU. Utilizatorul va primi răspunsul tău în timp real.

Actualizare Ecran Farmacie
După ce ai răspuns întrebării, lista cu răspunsuri este actualizată. Poți accesa fiecare răspuns și vizualiza detaliile, inclusiv poți actualiza răspunsul.

Oferte și Anunțuri
Poți posta o ofertă sau un anunț, fie că faci parte dintr-un lanț de farmacii, fie că ești neafiliat. Pentru asta, contul tău de farmacie trebuie să dețină permisiunile necesare. Poți solicita posibilitatea realizărilor campaniilor de marketing contactându-ne pe WhatsApp la 0735533761 sau pe e-mail la contact@fabc.ro
